تفاهم‌نامه همکاری میان معاونیت امور محصلان پوهنتون کابل و مؤسسه حمایت از تعلیم و توانمندسازی جوانان به امضاء رسید

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۳
ku

تفاهم‌نامه همکاری میان آمریت انسجام خدمات محصلانِ معاونیتِ امور محصلان پوهنتون کابل و مؤسسه حمایت از تعلیم و توانمندسازی جوانان به روز دوشنبه مؤرخ ۲۰ دلو سال جاری با حضور مسئولین دوطرف به هدف فراهم‌سازی زمینه‌ها جهت ارتقای ظرفیت‌ علمی و فنی محصلان و ایجاد فرصت‌های کارآموزی برای محصلان در آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون کابل به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون کابل در زمینه‌ی فراهم‌سازی زمینه‌ها و هماهنگی محصلان جهت برگزاری صنوف و دوره‌های گوناگون آموزشهای کوتاه مدت محصلان کار نموده و طی مدت تعیین شده در این تفاهم نامه کورس‌های ارتقای ظرفیت چون: روش تحقیق، برنامه‌های تحلیل ارقام، ACCA، برنامه AutoCAD، امور مالیات، پروگرام آموزش زبان انگلیسی، فن بیان و سمینارها در بخش‌های کارآفرینی، مدیریت، رهبری، بازاریابی و غیره برای محصلان محترم پوهنتون کابل برگزار خواهد گردید.

محترم فضل‌الربی ابراهیمی آمر انسجام خدمات محصلان پوهنتون کابل به نمایندگی از معاونیت امور محصلان پوهنتون در برنامه امضای این تفاهم‌نامه در حالیکه محترم عبدالله اوریا رییس مؤسسه حمایت از تعلیم و توانمندسازی جوانان و هیات همراه ایشان نیز حضور داشتند، هدف این تفاهم‌نامه را ارائه خدمات بیشتر به محصلان محترم پوهنتون کابل و تلاش در راستای فراهم‌سازی فرصت‌های بهتر آموزشی، کارآموزی و اشتغال آنان خوانده، به تطبیق مؤثر این برنامه‌ها تأکید و اعلام آمادگی همه‌جانبه نمودند.

قرار است با شروع دروس حضوری پوهنتون کابل و حضور مستقیم محصلان در این مکان تحصیلی، برنامه‌های فوق به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده آغاز و تطبیق گردد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶
Background image

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل آغاز گردید

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل بتاریخ 20 حوت با غرس بیش از ۲۰۰ اصله نهال زینتی در محوطه این نهاد علمی آغاز گردید.

روند نهال شانی در پوهنتون تازه آغاز گردیده و قرار است در روزهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۶
Background image

ورکشاپ آموزش مبتنی برنتیجه در پوهنتون کابل آغاز گردید

ورکشاپ ۶ روزه آموزش مبتنی برنتیجه OBE) ) برای ۲۲ تن از استادان جوان و تازه التقرر پوهنتون کابل ازسوی آمریت انکشاف مسلکی پوهنتون دایر گردید. اصول تدریس، کنترول صنف و اصول ارزیابی محصلین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۲:۵۸
Background image

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوب چپن سفید را به پوهنځی فارمسی اهدا نمود

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوبص چپن سفید یک بار مصرف را به ارزش (یک هزار) یورو،  روز دوشنبه مورخ 7 حوت سال 1402 به پوهنځی فارمسی پوهنتون کابل اهدا نمود. محترم پوهنوال. . .

برگشت به اخبار

گالری رسانه

روز جهانی آب در پوهنتون کابل طی یک سلسله مراسم بزرگ تجلیل شد. ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

در دیدار سفارت چین در کابل از محصلین برتر پوهنتون کابل با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

پوهنتون کابل در سال ۱۴۰۲ هـ ش، به ارزش حدود ۹۰ میلیون افغانی ده ها پروژه انکشافی و توسعه را تطبیق نموده است. گزارش ویدیویی:

کار قير ریزی با سرکهای نو در داخل پوهنتون کابل آغاز گردید

کار ساخت پارک محصلین به وسعت 12 جریب زمین در محوطه پوهنتون کابل افتتاح گردید

آلبوم عکس های بهاری محوطه زیبای پوهنتون کابل سال ۱۴۰۲ هـ ش

البوم تصاویر صحن زیبا پوهنتون کابل بعد از باران ملایم و زیبا