برنامه آموزش چگونگی استفاده از سیستم مدیریت آموزشی تحصیلات عالی (HELMS) برای محصلان صنوف اول و سایر محصلین در پوهنتون کابل راه اندازی گردید

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۹/۴ - ۱۲:۳۸
یبشسث
برنامه آموزش استفاده از سیستم مدیریت آموزشی تحصیلات عالی (HELMS) به هدف آشنایی محصلان صنوف اول و سایر محصلانی که با چگونگی استفاده‌ از آن بلدیت ندارند، به روز شنبه مؤرخ ۱ قوس سال جاری ازسوی مسئولان مرکز تکنالوژی معلوماتی در پوهنتون کابل آغاز یافت.
محترم عبدالحی علمیار که مدرس این برنامه می‌باشد هدف از راه اندازی آن را حل مشکلات آنعده محصلانی که با استفاده از این سیستم بلدیت کامل ندارند، آمادگی برای ارائه دروس آنلاین پس از تاریخ هشتم قوس و ارائه دروس از طریق (سیستم HELMS) و آشناسازی محصلان صنوف اول و سایر محصلانی که با استفاده از آن بلدیت ندارند بیان نموده گفت: در نظردارند الی هشتم قوس همه محصلان صنوف اول و سایر محصلانی که نیازمند بلدیت به این سیستم باشند را آموزش دهند تا محصلان عزیز پوهنتون کابل در روند استفاده از این سیستم و فراگیری دروس ازطریق آنلاین در ادامه سمستر جاری با مشکل مواجه نگردند.
این برنامه پس از مصوبه نمبر ۲۵ جلسه‌ی مؤرخ ۲۶ عقرب ۱۳۹۹ کابینه جمهوری اسلامی افغانستان که با در نظرداشت موج دوم ویروس کرونا تمام پوهنتون‌ها و مؤسسات تحصیلات عالی دولتی و خصوصی کشور در مقاطع لیسانس، ماستری و دکتورا را از تاریخ ۸ قوس الی ۱۵ حوت سال جاری رخصت اعلام نموده و همزمان با آن وزارت تحصیلات عالی نیز تمام نهادهای تحصیلات عالی دولتی و خصوصی را مکلف به ارائه‌ی دروس باقی‌مانده‌ی شان به شکل غیر حضوری از طریق آنلاین و تدویر برنامه‌های حمایوی دروس تشدیدی کرده، راه اندازی گردیده است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶
Background image

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل آغاز گردید

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل بتاریخ 20 حوت با غرس بیش از ۲۰۰ اصله نهال زینتی در محوطه این نهاد علمی آغاز گردید.

روند نهال شانی در پوهنتون تازه آغاز گردیده و قرار است در روزهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۶
Background image

ورکشاپ آموزش مبتنی برنتیجه در پوهنتون کابل آغاز گردید

ورکشاپ ۶ روزه آموزش مبتنی برنتیجه OBE) ) برای ۲۲ تن از استادان جوان و تازه التقرر پوهنتون کابل ازسوی آمریت انکشاف مسلکی پوهنتون دایر گردید. اصول تدریس، کنترول صنف و اصول ارزیابی محصلین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۲:۵۸
Background image

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوب چپن سفید را به پوهنځی فارمسی اهدا نمود

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوبص چپن سفید یک بار مصرف را به ارزش (یک هزار) یورو،  روز دوشنبه مورخ 7 حوت سال 1402 به پوهنځی فارمسی پوهنتون کابل اهدا نمود. محترم پوهنوال. . .

برگشت به اخبار

گالری رسانه

کنفرانس تحت عنوان نزول القرآن که توسط اساتید محترم پوهنځی شرعیات ترتیب شده بود در پوهنتون کابل برگزار گردید. جزئیات بیشتر در گزارش ویدیویی!

چند قطعه عکس های زیبا از پوهنتون کابل در موسم بارانی

روز جهانی آب در پوهنتون کابل طی یک سلسله مراسم بزرگ تجلیل شد. ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

در دیدار سفارت چین در کابل از محصلین برتر پوهنتون کابل با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

پوهنتون کابل در سال ۱۴۰۲ هـ ش، به ارزش حدود ۹۰ میلیون افغانی ده ها پروژه انکشافی و توسعه را تطبیق نموده است. گزارش ویدیویی:

کار قير ریزی با سرکهای نو در داخل پوهنتون کابل آغاز گردید

کار ساخت پارک محصلین به وسعت 12 جریب زمین در محوطه پوهنتون کابل افتتاح گردید

آلبوم عکس های بهاری محوطه زیبای پوهنتون کابل سال ۱۴۰۲ هـ ش

البوم تصاویر صحن زیبا پوهنتون کابل بعد از باران ملایم و زیبا