امتحان کانکور ستاژ حقوقی پوهنتون کابل و بست‌های تذکره الکترونیکی اداره ملی احصائیه و معلومات در پوهنتون کابل برگزار گردید

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۴۰۰/۳/۸ - ۱۲:۳۰
ku

امتحان کانکور دوازدهمین دور ستاژ حقوقی پوهنتون کابل و بست‌های تذکره الکترونیکی به روز جمعه مؤرخ ۷ جوزای سال جاری با حضور رییس و رهبری پوهنتون کابل، رییس و رهبری اداره ملی امتحانات، معین اداره ملی احصائیه مرکزی و داوطلبان این امتحانات در پوهنتون کابل افتتاح گردید.

پوهاند دکتور محمد عثمان بابری رییس پوهنتون کابل با صحبت در محفل افتتاحیه این امتحانات که در سالُن کتابخانه مرکزی پوهنتون کابل برگزار گردیده بود ابتدا حضور داوطلبان را در پوهنتون کابل خوش آمدید گفته خطاب به داوطلبان حاضر در این برنامه گفت شما در یک بخشی از ضرورت‌های کشور مثل حقوق، قضا و حکومت سازی ظرفیت خودرا بالا میبرید که متاسفانه مردم از این ناحیه بدلیل نقش اندک قضاوت‌های خوب و گسترده نبودن عدالت بسیار رنج میبرند. لذا از تمام داوطلبان تحصیل در این مرکز تقاضامندیم که قدر داشتن چنین مراکز را بدانند و از فراهم شدن فرصت های آموزشی در آن استفاده‌ی بهینه ببرند و ازین طریق در ارائه‌ی خدمت به مردم رنجدیده‌ی کشور مفید و مؤثر واقع گردند. وی علاوه نمود که طی ماه‌های گذشته به همکاری رهبری مرکز ستاژ حقوقی زحمات زیادی به خرچ داده ایم تا این مرکز و برنامه‌های آن بیشتر تجهیز و یک مکان معیاری‌تر برای فرزندان کشور ساخته شود.  درسی را ارایه کرده و اهدافی را تعقیب کند که نیاز مبرم جامعه عدلی و قضایی کشور است.

 پوهاند بابری در ختم سخنانش گفت: خوشبختانه اداره ملی امتحانات به یک اداره‌ی نمونه در کشور بدل شده و هیچ تشویش از بی عدالتی در امتحانات آن وجود ندارد و در اخیر برای اشتراک کنندگان این امتحانات آرزوی موفقیت نمود.

 

بر اساس معلومات اداره ملی امتحانات در این دور امتحانات ستاژ حقوقی مجموعاً ۳۷۷۱ نفر اشتراک نموده که ازین میان ۲۸۲۴ تن آنان پسران و ۹۴۷ تن شان دختران و در بخش امتحان بست‌های تذکره الکترونیکی مجموعاً ۴۸۰۱ نفر اشتراک نموده که ازین میان ۴۲۱۰ تن آنان پسران و  ۵۹۱ تن شان دختران هستند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶
Background image

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل آغاز گردید

کمپاین نهال شانی در پوهنتون کابل بتاریخ 20 حوت با غرس بیش از ۲۰۰ اصله نهال زینتی در محوطه این نهاد علمی آغاز گردید.

روند نهال شانی در پوهنتون تازه آغاز گردیده و قرار است در روزهای. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۶
Background image

ورکشاپ آموزش مبتنی برنتیجه در پوهنتون کابل آغاز گردید

ورکشاپ ۶ روزه آموزش مبتنی برنتیجه OBE) ) برای ۲۲ تن از استادان جوان و تازه التقرر پوهنتون کابل ازسوی آمریت انکشاف مسلکی پوهنتون دایر گردید. اصول تدریس، کنترول صنف و اصول ارزیابی محصلین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۲:۵۸
Background image

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوب چپن سفید را به پوهنځی فارمسی اهدا نمود

دفتر دوکتوران بدون سرحد(MSF) به تعداد 1000 ثوبص چپن سفید یک بار مصرف را به ارزش (یک هزار) یورو،  روز دوشنبه مورخ 7 حوت سال 1402 به پوهنځی فارمسی پوهنتون کابل اهدا نمود. محترم پوهنوال. . .

برگشت به اخبار

گالری رسانه

کنفرانس تحت عنوان نزول القرآن که توسط اساتید محترم پوهنځی شرعیات ترتیب شده بود در پوهنتون کابل برگزار گردید. جزئیات بیشتر در گزارش ویدیویی!

چند قطعه عکس های زیبا از پوهنتون کابل در موسم بارانی

روز جهانی آب در پوهنتون کابل طی یک سلسله مراسم بزرگ تجلیل شد. ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

در دیدار سفارت چین در کابل از محصلین برتر پوهنتون کابل با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

پوهنتون کابل در سال ۱۴۰۲ هـ ش، به ارزش حدود ۹۰ میلیون افغانی ده ها پروژه انکشافی و توسعه را تطبیق نموده است. گزارش ویدیویی:

کار قير ریزی با سرکهای نو در داخل پوهنتون کابل آغاز گردید

کار ساخت پارک محصلین به وسعت 12 جریب زمین در محوطه پوهنتون کابل افتتاح گردید

آلبوم عکس های بهاری محوطه زیبای پوهنتون کابل سال ۱۴۰۲ هـ ش

البوم تصاویر صحن زیبا پوهنتون کابل بعد از باران ملایم و زیبا