د تدریس اود زده کونکو ارزونې میتودونه:
د تدریس میتودونه:
د مخابراتو او معلوماتي ټکنالوژي پوهنځی هڅه کوي چې د استاذ څخه زده کونکو ته د پوهې لیږدولو لپاره مؤثر میتود معرفي کړي.چې عموما دا میتودونه په لاندې دوو برخو ویشل کیدی شي:
1. په ټولګي کې
2. په لابراتوار کې
په ټولګي کې د مضمون ښوونکی معمولا د راتلونکي تدريس میتودونه کاروي.
لکچر: لکچرونه معمولا د پاور پواینټ پریزنټشنونو په وسیله او هغه مضامين او موضوعات چې تحليلي ښوونې ته اړتيا لري د سپین بورډ او مارکر په کارولو سره تحلیلي ښوودل کيږي.
له بحث سره لکچر:
Brainstorming:: ښوونکی معمولا وروستي 5 تر 7 دقیقو وخت زده کوونکو ته ځانګړی کوي او دې ته يې اړ کوي چې په تخلیقي توګه فکر وکړي او نوي نظرونه رامنځته شي.
د لابراتوار برخه کې ، د لابراتوار استاذ / تخنیکي تجربه معرفي کوي ، او بیا اړین تجهیزات معرفي کوي او د تجربې پرمخ وړلو میتود تشریح کوي چې زده کونکي به یې د ټولګي مطابق پلي کوي. دوی به وروسته د دوی د اجرااتو په اړه راپور ورکوي.
د زده کونکو ارزونې میتودونه:
د زده کونکو ارزونه په دوو لارو تکوینی (formative) او کلی (summative) تر سره کيږي.
د عمومي ارزونې سیسټم د (0-100) نومرو پر اساس په پوهنځي کې ارزول کیږي چې لږ تر لږه 55 نومرې پکې د کاميابي معيار ټاکل شوی . د ارزونو او د نومرو تقسیم بندي لاندې موضوعاتو ته ځانګړې شوی :
- لنډمهاله ازموینې (کويزونه) د ټولګي ازموينې او نهایی امتحان
- کورنۍ دندې او عملي او د تطبيق وړ کار (لابراتوار)
- د ټولګي پروژې ، Tirm paper او پریزینټشن وړاندې کول.
- په ټولګي کې برخه اخیستنه او ګډون.