د لوړو زده کړو بنسټونو مسؤلینو لپاره دوه ورځنی علمي او فکري ورکشاپ پای ته ورسېد

tariq_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۸ - ۱۷:۵
2323

یاد ورکشاپ د لوړو زده کړو وزارت عامه اړیکو، اطلاعاتو او خپرونو ریاست لخوا په لاره اچول شوی وو؛ موخه یې په مرکز او ولایتونو کې د لوړو زده کړو وزارت بنسټونو خپرونو مسؤلینو همغږي او د هغوی علمي کچې لوړېدل بلل شوي دي.

په دې دوه ورځني ورکشاپ کې د کابل پوهنتون ژورنالېزم پوهنځي څلور تنه استادانو او همدارنګه د رسنیو برخې کارپوهانو ګډونوالو ته د خپرونو او رسنیزو چارو په برخه کې علمي او اغېزمن معلومات وړاندې کړل.

د نوموړي ورکشاپ په پای کې د لوړو زده کړو وزارت سرپرست وزیر شیخ ندا محمد ندیم  د نظام په اړه د دوښمن تبلیغاتي او رسنیزو جګړې په اړه خبرې وکړې او له ټولو رسنیزو مسؤلینو یې غوښتنه وکړه؛ چې په دې برخه کې بیدار او هوښیار اوسي؛ نوموړي ددې سره سره د هېواد تحصیلي بنسټ خپرونو برخو کې د ستونزو حل او مرستې ژمنه وکړه او هیله یې څرګنده کړه؛ چې ګډونوال له دې ورکشاپ څخه غوره ګټه ترلاسه کړي.

د یاد ورکشاپ په پای کې د هېواد نوم وتی عالم ښاغلي شیخ عبدالحمید حماسي چې د ورکشاپ په ورستۍ ورځ کې یې برخه اخیستې وه؛ د خپرونو برخو له مسؤلینو څخه وغښتل؛ چې د ځوانانو فکري روزنې په اړه خبرې وکړې او له هغوی یې وغوښتل؛ چې د هېواد د جوړونې او پرمختګ په موخه لوړ همت ولري.

د لوړو زده کړو وزارت علمي معین ښاغلي لطف الله خیرخواه د خپرونو له مسؤلینو وغوښتل؛ چې ملت ته د هېواد تحصیلات بنسټ د جوړېدو او ښېرازۍ چارې په همغږۍ، پوره ریښتینولۍ او یوه غږ تر خلکو ورسوي؛ ترڅو هېوادوال له هغوی خبر شي؛ د یاد ورکشاپ په پای کې ګډونوالو ته تصدیق پاڼې هم ووېشل شوې.

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۴/۳/۱۱ - ۱۵:۵۹
Background image

د کابل پوهنتون یو شمېر ممتازو زدکړیالانو د علمي سیر په موخه د هېواد شمالي ولایتونو ته سفر وکړ

د کابل پوهنتون د ټولو پوهنځیو په کچه ممتازو زدکړیالانو د علمي سیر په موخه پروان، بغلان، کندز او تخار ولایتونو ته سفر وکړ.

دوی په دې سفر کې د دغو ولایتونو د پوهنتونونو، تاریخي او فرهنګي. . .

شنبه ۱۴۰۴/۳/۱۰ - ۱۵:۴۳
Background image

ملي او نړیوالو ژورنالونو ته د علمي مقالو لیکلو اړوند اته ورځنی ورکشاپ دائر شو

 د کابل پوهنتون د شرعیاتو پوهنځي استادانو ته په دې اته ورځني تخنیکي ورکشاپ کې د مؤثر درسي بهیر وړاندې کولو، د علمي مقالو لیکلو په تخنیکونو او دغه راز ملي او نړیوالو ژورنالونو ته د علمي. . .

پنجشنبه ۱۴۰۴/۳/۸ - ۸:۴۵
Background image

د جنرېټیف مصنوعي ځیرکتیا درې ورځنی ورکشاپ دائر شو

 د کابل پوهنتون ریاضیاتو پوهنځي کې د  "Generative AI" درې ورځنی تخنیکی ورکشاپ  د پوهنتون مسلکي ترینرانو له لوري ترسره شو، چې د بېلابېلو پوهنځیو ګڼ شمېر استادانو پکې حضور درلود.

 د. . .

BACK TO NEWS

گالری رسانه

د ا.ا.ا د ریاست الوزرا اداري مرستیال مولوي عبدالسلام حنفي صاحب وینا:

د کابل پوهنتون محصلینو په فراغتغونډه کې د ریاست الوزراء سیاسي مرستیال مولوي عبدالکبیر صاحب:

د کابل پوهنتون له ۲۲ ویشت پوهنځیو څخه ۲۳۰۸ تنه محصلین د لیسانس په کچه فارغ شول نور حال په راپور کې

د کابل پوهنتون کیمیا پوهنځی د فعالیتونو او لاسته راوړنو چمتو شوی ویډیویي راپور دلته کتلی شئ.

د کابل پوهنتون وترنري علومو پوهنځۍ: د زیاتو معلوماتو لپاره لاندې ویډیويي راپور وګورئ.

د کابل پوهنتون د فزیک پوهنځي په تاریخچې، لاسته راوړونو او راتلوونکو پلانونو په اړه ځانګړی راپور:

په کابل پوهنتون کې د تېرې اسد میاشتې په لړ کې د ترسره شویو فعالیتونو اړوند لنډ راپور. 

د فارمسي پوهنځي له رئیس دوکتور آقا محمد ژکفر سره د یاد پوهنځي په لاسته راوړنو او عمومي وضعیت ځانګړې مرکه:

په کابل پوهنتون کې د بېلابېلو پوهنځیو محصلینو د بهاري سمسټر نهایي آزموینې په پوره شفافیت او مناسب چاپیریال کې دوام لري، د مسوولینو په وینا د آزموینې شفافیت په موخه یې کمېټه جوړه کړې، ترڅو آزموینې په سمه او معیاري بڼه ترسره شي. نور حال د نشراتو آمریت له لو

د کابل پوهنتون د زراعت پوهنځي له رئیس پوهنمل صفي الله جوهر سره ځانګړې مرکه؛ په دې مرکه کې د یاد پوهنځي په ارزښت، فعالیتونو او په هېواد کې د کرنیز سکټور په ودې او اصلاحاتو مهمې خبرې او بحث شوی.

د سینګاپور هېواد څخه راغلي مېلمه استاد ډاکټر Dr. Edmund Chow اېډمنډ چاو له لوري د هنرونو پوهنځي د تیاتر ډیپارټمنټ محصلینو ته درې ورځنی ورکشاپ پای ته ورسېد. د تیاتر په برخه کې د تمثیلي پارچو وړاندې کولو او داستان لیکنې برخه کې محصلینو ته درې ورځنی ورکشاپ

د استعمال شوو اوبو د تصفیې سیستم له دېرش کاله وقفې وروسته بیا فعال شو، چې د پوهنتون په انګړ کې د شاوخوا شپېته جریبه شنې ساحې په خړوبولو کې به ترې کار اخیستل کېږي. بشپړ راپور د نشراتو آمریت له لوري په چمتو شوي ویډیویي راپور کې کتلی شئ.