پیام تسلیت رهبری پوهنتون کابل

tariq_admin
123

Event dates

Event dates -

انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و درد اطلاع حاصل نمودیم که محترم‌ پوهنوال زلمی هوتک، استاد دیپارتمنت بشرشناسی و باستانشناسی پوهنځی علوم اجتماعی پوهنتون کابل به اثر مریضی که عاید حالش گردیده بود، به رحمت حق پیوسته است.

پوهنوال هوتک در راه خدمت‌گذاری به جامعه اکادمیک کشور و تربیه نسل جوان تلاش‌ها و زحمات بی شایبه را انجام داده‌است. هیئت رهبری پوهنتون کابل، استادان و منسوبین این نهاد اکادمیک، مرگ نا به هنگام استاد را یک ضایعه بزرگ علمی به این کانون دانسته و با خانوده‌اش در این غم بزرگ  خود را شریک می‌داند. در ضمن رهبری پوهنتون کابل از درگاه اقدس الهی برای مرحومی مغفرت و برای بازمانده‌گان‌اش صبر جمیل استدعا می‌نماید.

روح استاد شاد و یادش گرامی باد

گالری رسانه

کنفرانس تحت عنوان نزول القرآن که توسط اساتید محترم پوهنځی شرعیات ترتیب شده بود در پوهنتون کابل برگزار گردید. جزئیات بیشتر در گزارش ویدیویی!

چند قطعه عکس های زیبا از پوهنتون کابل در موسم بارانی

روز جهانی آب در پوهنتون کابل طی یک سلسله مراسم بزرگ تجلیل شد. ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

در دیدار سفارت چین در کابل از محصلین برتر پوهنتون کابل با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.ادامه مطلب در گزارش ویدیویی آماده شده:

پوهنتون کابل در سال ۱۴۰۲ هـ ش، به ارزش حدود ۹۰ میلیون افغانی ده ها پروژه انکشافی و توسعه را تطبیق نموده است. گزارش ویدیویی:

کار قير ریزی با سرکهای نو در داخل پوهنتون کابل آغاز گردید

کار ساخت پارک محصلین به وسعت 12 جریب زمین در محوطه پوهنتون کابل افتتاح گردید

آلبوم عکس های بهاری محوطه زیبای پوهنتون کابل سال ۱۴۰۲ هـ ش

البوم تصاویر صحن زیبا پوهنتون کابل بعد از باران ملایم و زیبا

More events

دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱ - ۱۱:۸
Background image

پیام تسلیت رهبری پوهنتون کابل

انا لله و انا الیه راجعون

در حالی‌که به‌ تقدیرات الهی و اراده الله متعال تسلیم و معتقد هستیم، با دریغ و درد اطلاع حاصل نمودیم که محترم‌ پوهاند دکتور احمد شاه زغم، استاد دیپارتمنت پشتوی . . .

دوشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۸ - ۱۶:۵۵
Background image

پیام تسلیت رهبری پوهنتون کابل

انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و درد اطلاع حاصل نمودیم که محترم‌ پوهنوال زلمی هوتک، استاد دیپارتمنت بشرشناسی و باستانشناسی پوهنځی علوم اجتماعی پوهنتون کابل به اثر مریضی که عاید حالش . . .

دوشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۴ - ۹:۳۵
Background image

پیام تسلیت رهبری پوهنتون کابل

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تاثر عمیق اطلاع حاصل نمودیم که محترم‌ پوهاند دکتور عبدالقدوس راجي، استاد پوهنځی شرعیات پوهنتون کابل به رحمت حق پیوسته است.

پوهاند دکتور عبدالقدوس . . .